بوک نوک

  • ۰
  • ۰

کتاب کیمیای فروش نوشته ی جفری گیتومر توسط نشر سیته منتشر شده است. ای کاش گفته بودم… آیا تا به حال هرگز این جمله را گفته اید؟ حتما جوابتان مثبت است. از همان ابتدای زندگی و پس از هر امتحان در مدرسه، بارها پس از مکالمه با دوستانف خواهر، برادر و والدینتان این جمله را بر زبان آورده اید. در طول تمام این سال ها از کودکی تا همین امروز! حالا وقت عمل است. وقت فروش است! جمله ی «ای کاش گفته بودم» در دنیای تجارت جایی ندارد؛ مگر این که آن را از فروشندگان ناموفق بشنوید.

حالا وقت عمل است. وقت فروش است! جمله ی «ای کاش گفته بودم» در دنیای تجارت جایی ندارد؛ مگر اینکه آن را از فروشندگان ناموفق بشنوید. یک جواب نامناسب شما را ناکام می گذارد. یک جواب نامناسب یک ملیون دلار ار چنگتان خارج می کند. یک جواب نامناسب مشتری شما را فراری می دهد. یک جواب نامناسب به قیمت از دست دادن کارتان تمام می شود. اگر به دنبال یافتن بهترین جواب ها برای مهم ترین پرسش های دنیای خرید و فروش و حتی زندگی شخصی خود هستند، انتخاب کتاب کیمیای فروش کار درستی بوده. فقط کافی است از رقبایتان دقیق تر مطالعه کنید. پاسخ به ۹۹/۵ درصد پرسش هایی که هر فروشنده با آن روبروست. پاسخ هایی کاربردی که در چنته ی هر فروشنده ای باشد، آثارش در حساب بانکب او نمایان خواهد شد.

کتاب کیمیای فروش

 

کتاب کیمیای فروش | نوشته ی جفری گیتومر

  • ۹۸/۱۲/۱۳
  • میلاد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی