بوک نوک

  • ۰
  • ۰

کتاب صفت های بایسته یک رهبر نوشته ی جان سی مکسول توسط نشر پارسینه منتشر شده است. چه چیز موجب می شود تا مردم از یک رهبر پیروی کنند؟ چرا مردم با بی میلی از یک رهبر تبعیت می کنند حال آنکه از رهبر دیگری مشتاقانه تا آخر دنیا پیروی می کنند؟ چه چیزی نظریه پردازان رهبری را از رهبران موفق که در دنیای واقعی به گونه ای کارآمد رهبری می کنند، متمایز می کند؟ پاسخ در ویژگی های شخصیتی افراد نهفته است.

دوست من آیا می دانی آنچه را که برای تبدیل شدن به یک رهبر بزرگ نیاز است در وجود خود داری، رهبری که مردم را جذب می کند و کارها را تحقق می بخشد؟ منظور من این است که اگر زمان بگذاری و عمیقا به خود بنگری، آیا ویژگی هایی ار که برای به تحقق پیوستن جسورانه ترین رویاهایت نیاز است در خود میابی، رویاهایی که انقدر بزرگ هستند که هرگز کسی در آن ها سهیم نکرده ای؟ این همان سوالی است که هریک از ما باید جرات آن را داشته باشیم و صادقانه از خود بپرسیم و پاسخ دهیم، البته اگر می خواهیم به پتانسیل و توامندی واقعی خود دست یابیم.

کتاب صفت های بایسته یک رهبر

کتاب صفت های بایسته یک رهبر | جان سی مکسول

  • ۹۸/۱۲/۱۷
  • میلاد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی